Sunday, May 30, 2010

你好!

Dobry wieczorek! 
To jest mój oficjalny blog. Chciałam go założyć już dawno, ale tak wyszło, że nie zawsze był na to czas... Będę tu pisać o różnych rzeczach, o tym co myślę na dany temat, ale i nie tylko :) Tak więc zaczynamy!
Przeważnie będę pisać wieczorem, bo tylko wtedy mam czas, choć nie zawsze. Teraz siedzę słuchając chińskiego F4 i pijąc pyszne kakao. Rozmyślam o zawodach, które wydaję się, że były wczoraj...  Tydzień temu odbyły się mistrzostwa 7th Grand International Wushu Festival 2010, w których brałam udział. Powiem krótko, że jestem z nich bardzo zadowolona, ale więcej zdradzę dopiero, gdy dostanę płytkę z resztą zdjęć :)
Piątkowy i sobotni wieczór spędziłam w towarzystwie moich kochanych głupków :* Musieliśmy wznieść toast za klika istotnych spraw :) A już niedługo moja 20-stka, hehe, tak więc szukam sobie prezentu, który chcę sobie sama sprawić, ot tak. Już mam pewien pomysł... Dzisiejszy post zakończę paroma zdjęciami. Następnym razem napiszę troszkę więcej.

No comments:

Post a Comment

AddThis