Monday, July 11, 2011

日本

Japonia, Tokyo - znalazlam swoje miejsce na swiecie ;) Nigdzie nie czulam sie lepiej. Tutaj czuje w pelni szczescie... Juz stad nie wroce :)
Jedzenie jest naprawde wspaniale. Nie ma co porownywac do tego w Polsce, naprawde. Nawet ten gorac mi juz tak nie przeszkadza. Lubie japonskie pociagi, tutejszy tryb zycia i wszystko dookola :) Dalej nie potrafie do konca uwierzyc w to, ze tu jestem, ale jestem tu naprawde i jestem wdzieczna, naprawde wdzieczna za to wszystko co mnie spotkalo... Marzenia sie spelniaja i moge sie uznac za tego dowod.
U nas jest pozna godzina. Siedzimy wlasnie i ogladamy z Ryjkiem News Zero. A jutro kolejny nowy dzien, nowe wyzwania, obowiazki... A juz niedlugo Ty :)
Na razie nie mam mozliwosci dodania jakichkolwiek zdjec, bo korzystam z japonskiego laptopa. Na moim internet jest niedostepny, telefon nie dziala, haha. Ale po co mi to, skoro tutaj mam wszystko ?


ありがとう, すばらしきいせかい。
Hello, hello my new world.

1 comment:

  1. Zazdroszczę Ci tego wyjazdu! :)
    Ileż bym dała za takie podróże..
    Aż naszła mnie ochota na sushi! :D
    Pozdrawiam! ;)

    ReplyDelete

AddThis