Sunday, July 31, 2011

Days.

Po długiej nieobecności w końcu mam możliwość napisania tutaj czegokolwiek.
Japonia jest wspaniała, mogę chyba powiedzieć, że pod każdym względem. Zupełnie inny, lepszy świat :) Tutaj czuję, że znalazłam miejsce dla siebie i, że chcę już tu zostać. Chciałam napisać tyle rzeczy, ale teraz nic mi nie przychodzi do głowy... Nie potrafię dobrze opisać tego, jak tutaj jest. Dlatego wstawię trochę zdjęć, które zrobiłyśmy w ciągu tych 3 tygodni. Teraz mamy zepsuty aparat :( Może niedługo jakiś zakupimy...
Zaraz idziemy z Ryjkiem na spacer, albo zakupy. Zobaczymy :)

Bai bai.







2 comments:

  1. Eh, najgorzej kiedy w takim momencie psuje się aparat. A ktoś inny mógłby pożyczyć sprzęt?
    Bardzo lubię oglądać zdjęcia z innych miejsc świata :) Ważne, że ci się tam podoba i spełniasz się. A kiedy wracasz do Polski?

    ReplyDelete
  2. został mi jeszcze aparat w telefonie na szczęście :) ale może jakiś aparat uda mi się tutaj kupić...
    do Polski możliwe, że wracam początkiem października, chociaż nie wiem... może tu zostanę ? :)

    ReplyDelete

AddThis