Friday, October 21, 2011

W poniedziałek jednak wylądowałam u Donii :D I tak się skończyło, że wróciłam we wtorek koło 12. Już nawet nie chciało mi się wracać w nocy w takie zimno... Wspominałyśmy dość stare czasy oglądając przy tym zdjęcia. Ale było nam wesoło :) Na dzisiaj chyba nie mam planów... Ale jutro być może wychodzimy znów do klubu, a wcześniej może paintball :D 
Dowiedziałam się przed chwilą, że wygrałam bilet na pokaz mody Jeremy'ego Scotta. Fajnie :) Jeszcze nie wiem tylko, czy się wybiorę, bo odbędzie się to aż w Łodzi - czyli trochę daleko ode mnie...
Poza tym, to cieszę się... Chyba udało mi się zapomnieć o pewnym Unubore. Już mi się nie śni każdej nocy. Zatrzymałam to. Czasem tylko, gdy myślę o kimś innym powtarzam jego imię...Unuborrreeee! Zabiję Cię kiedyś :D Ale to już nie to samo. Jak już wspominam od dość długiego czasu, w moim sercu only my J. :) I tęsknię.




好きになってしまったよ, Baby. 
ほかのやつが好き だっていいさ...あなたが好き.

No comments:

Post a Comment

AddThis