Sunday, July 22, 2012

sad come back just for a while

Hello. 久しぶり。。。Tak, tak. Nie było mnie tu dość długo. Ucierpiały na tym szczególnie moje owsianki i inne przepisy :( Obecnie mieszkamy z Ryjem w Rzeszowie w nie dużym, niezbyt przytulnym mieszkaniu z często przez nas używanym balkonem. Innego okna na świat niż tego z szybą, które jest prawie cały czas otwarte nie posiadam. Internet miał być - nie ma. No cóż. Ale bez niego przecież też da się żyć :) Gorzej jest bez mojego J. ... Do końca miesiąca pewnie nic się nie zmieni, a później zobaczymy. Na razie jestem tu, w domu, na wsi. I cholernie mi się tu nudzi. Ale jutro powrót do Rzeszowa. Odetchnę. Od wszystkich i wszystkiego... 



Mam cel. Wiem, co muszę zrobić, by się choć trochę do niego zbliżyć. Mocno w to wierzę i będę z całych sił i z całego serca robić wszystko, by pomóc szczęściu.
A teraz uciekam. Na naukę czas! Być może do usłyszenia za tydzień! またね。

No comments:

Post a Comment

AddThis