Wednesday, November 07, 2012

cosmos

Źle. Nie podoba mi się to, co się dzieje dookoła. Wszystko mi się nie podoba. Choć nie powinnam, to obwiniam się o rzeczy, na które nie miałam i nie mam wpływu. Nieważne. Tutaj lubię moją samotność. Ostatnio nie potrzebuję rozmów, towarzystwa. Wystarcza mi muzyka, moje myśli, czasami przerażające i świadomość, że jesteś gdzieś tam daleko. Jednak to, że tęsknię jak nikt inny na świecie nie zmieni niczego...

君がいれば、何も怖くはない。



“I don’t believe it’s about whether You can bring happiness or if You can’t. 
It’s about whether You believe You can or not.” 
- I love Your words, Your beautiful words...


Zmiana tematu. Od kilku notek wciąż powtarzam to samo i w końcu całkiem zacznę mieć siebie dosyć.
Długi weekend wraz z rodzicami, Ryjkiem i Prockiem spędziliśmy rodzinnie w Oławie. Fajnie było znów wszystkich zobaczyć :)
Niedługo przyjdzie kolejny rok, znów się będę czuła, jakbym miała zaczynać wszystko od początku. Jedynie czymś, co zostanie we mnie niezmienne są i będą od lat te same uczucia...

Dziś mam wolne w pracy. Niestety fakt, że o godzinie 22 muszę iść tam na zebranie pracownicze, wcale mnie nie cieszy... Tym bardziej, że rano muszę wstać, bo jeden dzień wolnego to już za dużo.

Bye.

1 comment:

  1. Definitely believe that ωhich you saіd. Your favoгite reason
    seemеd to be on thе net the eаѕiest thіng to be аωare of.

    I say to you, I certаinly get annoyed ωhile pеoρlе consider worries that theу just dо not knoω about.
    You managed to hit the nail uρon thе tоp and also ԁеfіned οut the
    whole thing without having ѕidе effect , peoplе cаn
    taκe a signal. Will probаbly be back to get more.

    Τhanks
    Here is my site :: Car Page

    ReplyDelete

AddThis