Sunday, November 10, 2013

be still... 東京

Aloha wszystkim! Ja nadal spędzam swoje życie w Tokyo... Pobyt mi się nieco przedłużył. Można by w sumie rzecz, że trochę tak jakby tutaj utknęłam, ale nie będę się tutaj użalać na ten temat...
Po ogromnej przerwie dodaję tu kilka zdjęć. Wszystkich mam jak na razie około 800 i ciężko mi było coś wybrać... Pewnie w następnych notkach również będę dodawać jakieś fotki.
 
 

 
Tokyo Tower



Zojoji Temple


 
 

 
Asakusa. Sensoji Temple.



 
 
Tokyo Sky Tree





Mega głupie zdjęcie...



Ebisu Garden Place


 
Shibuya
 


Harajuku. Takeshita Dori.


 
 
Widok z Roppongi Hills




TV Asahi







Okonomiyaki i pyszna kawa w Ikebukuro
 

 
Tokyo Dome



 
 
Kokuritsu




Shinjuku at night


 
 
Nasza wycieczka do Takaosan













 
 
Mt Fuji



 
 
Słodka panda w Ueno Zoo



Pyszna kolacja z S. z widokiem na Tokyo :)

 
 
Piękny widok na Tokyo z budynku rządowego w Shinjuku (45th floor)


 
 
Ginza - wszystkie wspomnienia wróciły...





Kabukiza

 
 
Wako Ginza



is this real or just a dream ?

 
No to na dziś koniec. Czas na kawkę, fajkę, muzykę i próbowanie wymyślić, co zrobić ze swoim życiem...
Bai bai.

No comments:

Post a Comment

AddThis