Tuesday, March 08, 2011

Ostatni weekend spędzony na Uczelni. Nie ma to jak sobotnie zajęcia - 12,5 h na wykładach, haha. Jednak całkiem sympatycznie. Takkk! Stęskniłam się za szkołą :)
Chciałam coś tu napisać, ale teraz już nie wiem, nie pamiętam... Cieszę się, bo dzisiaj do mnie dotarły moje nowe, śliczne butki, a jakie wygodne! Są dokładnie takie, jak chciałam :) Może kiedyś się Wam w nich zaprezentuję. W sam raz na wiosnę, a i w lecie nimi nie pogardzę, hihi. Obecność promieni słonecznych wywołuje u mnie lepsiejszy humor. Już tak blisko do wiosny.
Zmieniając temat, to podoba mi się text, który wyczytałam w moim tygodniowym horoskopie:
"Pomożesz szczęściu... budując wyłącznie pozytywne wizualizacje oraz scenariusze tego, co Cię czeka. Nie dopuszczaj do siebie myśli, że coś może się nie udać!" - cały czas wiem i wierzę, że wszystko pójdzie po mojej myśli. Nawet gwiazdy mi to podpowiadają :)

Kończę. Nie mam ochoty, ani zbyt szczególnej weny, by o czymkolwiek pisać.
Na koniec tylko moje zdjęcie. Tak teraz wygląda Dżej.


Bai bai.


Just loving You... Just loving YOU.

No comments:

Post a Comment

AddThis