Sunday, April 24, 2011

君を想うとき

Jak Wam mijają święta ? Mi całkiem przyjemnie, choć jest stanowczo za dużo jedzenia. Ale nie będę narzekać przecież :) Dzisiaj obejrzeliśmy rodzinnie dwa filmy. Najpierw trzecią część "Bibliotekarza", którego zaczęliśmy oglądać w poprzednie święta, a teraz trzeba było dokończyć, hehe, a później "Sherlock Holmes". Fajnie, ale szkoda, że nie ma dziś moich seriali :( Jedyne, moje ulubione seriale, jakie oglądam w TV, to "CSI, Miami" i "Bones". Niestety w tamtym tygodniu nie miałam możliwości obejrzeć...
Wczoraj jadąc z Ryjkiem z koszykiem spotkałyśmy Pawła :) Dawno się nie widzieliśmy, ojoj... Po południu poszłam razem z nim na spacer po lesie, wpadliśmy do rowu z wodą, haha. Pogadaliśmy o wszystkim i o niczym. Cudownie :)

Poza tym, to podcięłam, wycieniowałam dość sporo włosy.Wreszcie jakoś odżyły! Jestem naprawdę zadowolona, choć z początku wydawały mi się troszkę za krótkie ^^

W piątkową noc wstałam o 3.00 nad ranem, poszłam spać o 4.00... Mogłabym tak słuchać i słuchać Twojego głosu...


Yes, I love You 嘘ジャないさ.
ささいな嘘もつくだろう, でも君を想ってる どんな時も.

No comments:

Post a Comment

AddThis