Monday, April 25, 2011

Moje święta opierają się obecnie na całodniowym oglądaniu filmów i dram... Dziś z Ryjkiem obejrzałyśmy tego dość sporo :) Fajnie Ryjku, ne ? Nie narzekam na ten dzień nic a nic :) Miałam jednak w planach gdzieś wyjść, jednak plany i ich współtwórcy chyba o mnie zapomnieli... Przykro mi trochę, ale może nie będę płakać... ;> Jutro wracam do normalnego trybu życia, o ile na chwilę obecną takowy istnieje...

Horoskop na dziś: Jeśli naprawdę kochasz, to działaj. - no to do dzieła!


君がすべてさ. 君が好きだよ.


Wiem, że moje uczucia, odczucia mogłyby niektórych zastanawiać, ale nie martwię się tym, nawet nikt mnie o to nie pyta. Wierzę w nie, a to chyba najważniejsze, prawda ? Będę czekać tyle, ile potrzeba i nie poddam się bez walki... Zwariowałam i naprawdę nie wyobrażam sobie przyszłego życia bez Ciebie.

Idę spać, bo zaleje mnie ocean refleksji na dany temat. Bai bai.

1 comment:

  1. hej. tak podgladam czsami Twojego bloga i zastanawia mnie w jaki sposob poznalas tego swojego wymarzonego bo domyslam sie ze niejest z polski, w jaki sposob utrzymujecie kontakt porozumiewacie sie ? czysta ciekawosc.
    pozdrawiam i zycze dalej powodzneia

    ReplyDelete

AddThis