Monday, May 02, 2011

Zbieram się tak do napisania czegoś, ale chyba nie do końca mi wychodzi... Mój WITaj! przywitał mnie dziś fajną sentencją: Pamiętaj, że szczęśliwa przyszłość zaczyna się od teraz. :)

Jak dobrze, że już maj :) W tym miesiącu powinno się już wszystko wyjaśnić, załatwić i mam nadzieję dopiąć na ostatni guzik! Wyczekujemy tego z niecierpliwością. Z jednej strony trochę się boję, ale uważam, że strach jest tutaj jak najbardziej uzasadniony. Jednak w głębi duszy przepełnia mnie to radością, pozytywną energią do działania. Wiem, że warto, chociaż będzie ciężko. Ale na to czekamy, prawda ? 頑張って :)

W sobotę zrobiłyśmy majowego grilla. Samo babskie towarzystwo, haha. Było fajnie. Przez pierwsze kilka godzin bawiłam się dobrze, pośpiewałam sobie przynajmniej :) Zaczęło mi się trochę nudzić, jak przyszłyśmy do domu. Poza tym, to sympatycznie ;) Poniżej ja z Sąsiadką. Może mnie nie zabije, hehe.


Słuchając obecnie muzyki cały czas włącza mi się jakieś karaoke, haha. No, przynajmniej mogę trochę sobie ponucić, bo na śpiewanie to już raczej za późno...
A zmieniając temat, to dziś zrobiłam sobie pyszne śniadanko - ryż :) Po prostu おいしい!


 Chciałabym tu napisać coś bardzo dla mnie istotnego, ale niestety nie potrafię tego teraz ubrać w odpowiednie słowa...


Bai bai.

No comments:

Post a Comment

AddThis