Tuesday, May 10, 2011

Days. W sumie sama nie wiem, co chciałam napisać... Hmm. Próbuję się wziąć za zrobienie zadań z KET, ale mi to nie wychodzi... No po prostu nie mogę się przełamać, a tym bardziej do przeczytania czegoś na ćwiczenia ;o

Wczoraj byłam w Rzeszowie i zakupiłam sobie piękne butki na koturnach :) Naprawdę jestem z nich zadowolona. Nie mam zbyt dobrych zdjęć, ale myślę, że te jako tako przedstawią je:



Wiem, wiem, trochę koślawo ustawiłam stopy do zdjęcia ^^
W sobotę załatwiłyśmy z Ryjkiem coś bardzo, bardzo ważnego i ogólnie to raduję się non stop :D Jejkuuu... Już tak niewiele czasu zostało... :)

いつの日か僕のそばに君がいる... ♥ Wierzę z całych sił.


A jutro mam nadzieję na małe zakupy, haha :)


Bai bai.

1 comment:

  1. fajne butki;> . zapraszam na moj blogowy mod i obserwuje Twoj , prosze o obserwacje mojego ! pozdrawiam ;)

    ReplyDelete

AddThis