Friday, May 06, 2011

Days. Właśnie robię sobie przerwę od nauki j. japońskiego popijając kawę i słuchając muzyki. Od rana siedzę z książkami, za tydzień mam w końcu kolokwium...

Lubię czytać to, co piszesz. Zawsze Twoje słowa są przepełnione wiarą, pozytywnym spojrzeniem na to, co nas otacza, uśmiechem. Czytając je i ja mocniej wierzę w ludzi, w przyszłość... Tak. Twoje słowa mnie umacniają. Ostatnio sobie uświadomiłam, jak wiele czasu już minęło. Jak wiele czasu minęło, a ja nadal czuję to samo, tak samo, o ile nie jeszcze bardziej, tak samo mocno wierzę, nadal chcę, żeby w moim sercu była ta sama osoba - Ty. Szczerze, to jeszcze tak ze mną nie było. Dlaczego więc ? Teraz jestem po prostu pewna tego, co we mnie siedzi, jak nigdy dotąd. I wiem, że nie chcę tego zmienić. Jestem w stanie zrobić wszystko i naprawdę jest mi z tym cholernie dobrze :)

遠ざかる星に愛を誓うそこにいて迎えに行く... 今すぐに.




Zdążyłam wypić już kawkę, następnej już nie będę robić :( Trzymam kciuki z Ryjka, bo pisze właśnie maturę rozszerzoną z j. angielskiego - da radę na pewno :)


Bai bai.

No comments:

Post a Comment

AddThis