Friday, January 06, 2012

Aloha. Piję sobie właśnie pyszną kawę i słucham Aiko. Wreszcie nagrałam swoją piosenkę *.* Pokażę ją dziś Ryjkowi do akceptacji i może wrzucę na youtube :D Jeszcze mam ich kilka do nagrania... No dobra. Mam nadzieję, że niedługo się tym zajmę. 
W niedzielę uciekam do Rzeszowa, pobalować z Alą i z innymi na WOŚPie (i nie tylko), haha i wracam w poniedziałek. Na pewno będzie fajnie :)
W ogóle to wygrałam zegar w konkursie na kurs j. angielskiego w Ameryce. Szkoda, że nie główną nagrodę, hehe, byłam blisko :P Muszę go jeszcze powiesić na ścianie. Podoba mi się motyw, mite:


Poza tym, to chyba za niedługo wybieramy się z Ryjkiem i Sąsiadką gdzieś na jakieś zdjęcia. W końcu trzeba wypróbować aparat, jak sprawdza się w plenerze :)
Bai bai.

No comments:

Post a Comment

AddThis