Sunday, January 06, 2013

desire

Cześć. Nie pisałam dość długo. Narastały i dalej narastają we mnie sprzeczne uczucia. Pod koniec roku zmieniło się moje podejście do pewnej sprawy. Na początku mnie to cieszyło, ale teraz nie sądzę, żeby to była słuszna decyzja. Cierpię jeszcze mocniej, niż wcześniej. Nie tego chciałam... Myślałam, że jak w końcu uda mi się, choć to uczucie przyszło tak nagle, to będę rozsiewać dookoła szczęście, a nie ból. Moje pragnienie blokuje głód i inne wszelakie rzeczy... Nie chcę z nikim walczyć. A patrząc na to, co się dzieje dookoła, pewnie zakończyłoby się to bezsensowną walką. Po prostu poddam się i zrezygnuję. Uciszę swoje uczucia i po prostu ucieknę z nimi na drugi koniec świata. Tam na pewno uda mi się zapomnieć... A teraz ? Nie chcę, by ktokolwiek cierpiał przez to, co jakie uczucia w sobie skrywam. 


No comments:

Post a Comment

AddThis