Friday, May 24, 2013

fail

Coraz częściej przekonuję się o ludzkiej głupocie i ich dwulicowych twarzach. To śmieszne i przykre, kłamać prosto w oczy. Szkoda mi takich osób, bo wiem, że karma powraca do człowieka i ich kiedyś spotka podobna sytuacja. Póki co, to trzeba się od takich ludzi trzymać z daleka... :) Na szczęście w pewnej kwestii trochę zmądrzałam i nie zdążyłam w tym upaść na samo dno. Choć było blisko... Mimo, iż to uczucie jest coraz odleglejsze i mam w sobie cholerną pustkę, to wiem, że to jest najsłuszniejsze, co mogę i co powinnam zrobić już dawno. Koniec.

Wstawię tutaj trochę zdjęć. Dwa pierwsze są z wtorkowego posiedzenia na rynku :P A późniejsze z imprezy urodzinowej  mojej Żony, która miała miejsce na Dworze Graniczna w środę :)







No comments:

Post a Comment

AddThis