Wednesday, August 07, 2013

here with me

Hey hey. Dziś od rana jestem w ciągłym ruchu. Dopiero niedawno sobie w końcu usiadłam :) Najpierw na rower i około 10 km non stop pod górę pojechałam prosto do Iwonki :) Potem razem poszłyśmy na basen. Był smażing plażing (jeśli chodzi o mnie to without smażing). Spędziłyśmy razem miło czas, ale i tak jak zawsze nam mało :P Później kierunek - dom, szybki prysznic, makijaż i na rozmowę. Tam też mi troszkę czasu zeszło. I w sumie niedawno wróciłam, wypiłam kawę, zjadłam sałatkę i oto jestem. 

Za godzinkę mniej więcej kolejny wieczór spędzę biegając :) Czuję, że muszę i że po prostu chcę :)
Poza tym, to wszystko jest w miarę w porządku. Chociaż przyznam szczerze, że tęskni mi się :o

Na koniec zestawienie paru zdjęć z ostatnich dni. Bajo.


Don't want Your picture on my cell phone... 
I want You here with me.

No comments:

Post a Comment

AddThis