Sunday, November 28, 2010

Właśnie niedawno obejrzałam 5 odcinek Unubore Deka niestety w wersji z napisami angielskimi. Ale się uśmiałam :) Jest to nowa drama, z 2010 r. i to w dodatku ze świetną obsadą! Aż się miło patrzy na te twarze, hehe. Chciałam to obejrzeć ze względu na jedną aktorkę, ale skoro jest wielu innych, których także uwielbiam, to tym lepiej dla mnie :) Poniżej zdjęcie:


Właśnie tak spędziłam moje ostatki. Na oglądaniu i niestety jedzeniu. Haha, może nie przytyję bardziej ^^ Poza tym, to nieco usypiam. Trochę późno już jest, ale wciągnął mnie odcinek i żal mi było go przerywać w połowie. Zaraz i tak lecę spać.

Wczoraj się widziałam z moim Głupkiem [czyt. Donią :*]. Zasiedziałam się u niej, jak zawsze. W drodze powrotnej myślałam, że zamarznę, ale pewien głos mnie rozgrzał na szczęście :D Zmarźluch ze mnie i tyle. Nawet teraz siedzę owinięta w kołdrę, hehe.

Dobra, kończę już. Jednak tak na zakończenie partyjka kulek i:
KONGRATULEJSZYN RYJKU!

Bai bai :)

1 comment:

  1. W zimę powinno się trochę więcej jeść, ze względu na to, że jest zimniej na dworze ;) Tego się ostatnio dowiedziałam na angielskim :P
    A o czym jest film?

    ReplyDelete

AddThis