Tuesday, March 20, 2012

こんばんは。Czuję się już nieco śpiąca, dlatego chyba zaraz wyłączę laptopa i po prostu pójdę spać. Jestem dziś cudownie zmęczona joggingiem. Wydzielają się u mnie wówczas endorfiny szczęścia... :)
Rano chyba wybiorę się z mamą może na jakieś zakupy, hehe. Obecnie faszeruję się tabletkami, bo niestety, jak na złość przypomniał sobie o mnie ból zęba... Ogłupieję, jak tak dalej pójdzie. Miałam nadzieję, że coś obejrzę przed snem, ale szczerze nawet nie mam ochoty ;<
Mimo wszystko nie zapomniałam i nie ma dnia bym o tym nie myślała... Staram się po prostu patrzeć na wszystko z innej, pozytywnej strony. Wiem, że znowu muszę uzbroić się w cierpliwość i zwyczajnie poczekać...
Poniżej zdjęcie zrobione przez mojego J., które przedstawia piękne Tokyo Tower dnia 16 marca.
Oyasumi.

1 comment:

  1. o kurczę ból zęba to nic przyjemnego ...
    też muszę się wybrać na zakupy :):)
    Obserwujemy ?

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    ReplyDelete

AddThis