Wednesday, March 07, 2012

Zgubiłam się. Ostatnie wydarzenia, chwile, dni wprowadziły mnie w jeszcze gorszy stan. Może pozornie sprawiam inne wrażenie, może nikt tego nie widzi, ale nie potrzebuję tego, bo w środku i tak cierpię. Nie mam ochoty się uczyć, jeść, nawet czytać. Wciąż w głowie mam te same myśli. I choć czas mija, biegnie do przodu, to one nie znikają. どうしよう ?Czasami słysząc Twój głos przenoszę się na chwilę w inne miejsce i zapominam... Jak długo jeszcze to wszystko wytrzymam ? Nie potrafię wziąć się w garść, znów brakuje mi odwagi, motywacji mimo, że znam swój cel. Przybiła mnie codzienność, szarość dnia, a ostateczny cios chyba zadałam sobie sama. Nie wiem, po jaką cholerę to piszę ?! Ile bym dała za to, by móc teraz się do Ciebie mocno przytulić i usłyszeć z Twoich ust 心配しないで。大丈夫だよ。Albo nawet nic nie musisz mówić... Wystarczy mi, że będziesz obok.

No comments:

Post a Comment

AddThis