Sunday, June 20, 2010

嗨!

Dobry wszystkim!
Właśnie wróciłam z wyborów na prezydenta. Cóż, wiem, że zagłosowałam dobrze. Mimo, że mój głos niewiele zmieni, to i tak jestem zadowolona z tego, na kogo głosowałam. Wybaczcie, ale nie potrzebuję więcej Kaczyńskich... Poprzednia prezydentura nie wprowadziła w życie żadnych większych zmian na lepsze i tym razem też by tak było. Co do tego jestem pewna :) 

A teraz zmieniając ładnie temat wystawiłam na allegro parę zbędnych rzeczy, których nie mam zamiaru użytkować, więc możecie licytować TUTAJ. Potrzebuję trochę pieniędzy, a moja skromna wypłata nie może mi niestety zapewnić przyszłości...
Zapraszam także na te stronki: infonowadeba.pl, nowadeba.pl i tarnobrzeg.info! Są tam artykuły na temat naszego Nan Bei i ostatnioch Mistrzostw :)

Wiecie jak to źle jest cholernie tęsknić za czymś, czego nigdy się nie miało, a jest na wyciągnięcie dłoni ..?

Bai bai!

No comments:

Post a Comment

AddThis