Thursday, June 03, 2010

在這裡等你

Dobry wieczorek! 
Jak to dobrze, że dziś był wolny dzień :) Mogłam się wyspać, odpocząć od pracy i porobić ciekawsze rzeczy, hehe. Byłam wraz z Ryjkowatą pojeździć (rower i rolki) i trochę kilometrów zrobiłyśmy. Przy okazji odwiedziłyśmy dziewczynki (Kinga i Klaudia) i wpadłyśmy do nich na pogawędki, kawkę i ciasto :) Mamy parę ciekawych filmików, nagranych przeze mnie. Chętnie bym je pokazała, ale wolę nie, hehe. Teraz za oknem mamy piękną burzę... Ahh, uwielbiam burze :) Ale mój pies (Procesor) się jej boi i właśnie ze strachu się we mnie wtula, hehe.
Tak sobie myślę, że jeśli się czegoś naprawdę chcę, to wtedy wszystko się uda. Ja mam pewne plany, które właśnie realizuję, a raczej staram się... I wiem, po prostu wiem, że wszystko pójdzie po mojej myśli. Nie może być inaczej i nie będzie. Nie mogę się doczekać tego dnia. Wiem, że moje małe marzenie się wkrótce urzeczywistni i jestem z tego bardzo zadowolona. Zawsze udaje mi się postawić na swoim i tym razem też tak będzie ;)
To koniec na dziś. Jeszcze parę zdjątek z dziś i wczoraj. Dobranoc!

Pędzący na rolkach Ryju :)


No comments:

Post a Comment

AddThis