Monday, December 20, 2010

奇跡

Na weekendzie miałam ostatni w tym roku zjazd :) No i  postudiować do Warszawy wybieram się dopiero 15 stycznia już 2011 r., haha. Czeka mnie trochę wolnego. Ale muszę sobie powoli przypominać wszystko, co było i przeczytać raz jeszcze, bo dużymi krokami zbliża się sesja. Dzielą mnie od niej tylko 2 zjazdy, a ja już zaczynam się martwić i myśleć o niej, haha. Dobra, dam radę. Wyjścia innego nie widzę i nie uznaję :)

Poza tym, to już zakupiłam część prezentów świątecznych i jestem szczęśliwa, że udało mi się na nie zaoszczędzić trochę kasy. Zawsze wolę myśleć o innych, niż o sobie samej... Nawet nie wiecie, ile radości sprawia mi dawanie komuś prezentów, szczególnie bliskim... Gdybym posiadała więcej pieniędzy, to chyba wszystkich dookoła bym czymś obdarowała :) Nie ma nic piękniejszego, niż uśmiech drugiej osoby. Naprawdę uwielbiam robić innym prezenty i mam nadzieję, że i w tym roku sprawi im to trochę przyjemności... Najpierw pomyślę o innych, a jak mi starczy, to może i sama sobie sprawię jakąś drobnostkę.
Ostatnio dostałam od cioci książkę i płytę, jak stwierdziła - drobny prezent świąteczny. Dziękuję raz jeszcze :) Książka wydaje mi się ciekawa, zaczęłam ją czytać, jak wracałam z Warszawy i powiem, że mnie wciągnęła, dlatego pewnie szybko ją skończę :) Płyty jeszcze nie przesłuchałam, dlatego muszę się za to zabrać. Poniżej zdjęcie:


Jutro pewnie z Ryjkiem przyniesiemy choinkę i ją w końcu ubierzemy :) Cieszę się w tym roku ze świąt. Wszyscy tak na nie narzekają twierdząc, że ich nie lubią itp., ale nie ja. Ja tam jestem zadowolona mimo tego, iż czeka nas w tym roku, więcej pracy, niż w poprzednim. Ale damy radę :)
Niestety nadal nie wiem, gdzie spędzę Sylwester. Może coś się u mnie wymyśli, a może spędzę go samotnie przed TV. Zobaczymy. Marzy mi się spędzić Nowy Rok z Tobą. Gdziekolwiek, jakkolwiek, byle z Tobą, byle razem. Doczekam się w końcu. Doczekam się Ciebie, wspólnych świąt, wspólnej herbaty, kawy, wspólnych chwil, wspólnego życia. Wiem to i w to wierzę. I chcę już lipiec! :)

Na razie kończę. Nie wiem, czy jeszcze znajdę czas, aby coś więcej napisać. I tak się już nieźle rozpisałam, hehe. W takim razie życzę Wam już teraz メリークリスマス! [czyli "Wesołych świąt!"] :)

Bai bai :)


あなたは私の奇跡です

No comments:

Post a Comment

AddThis