Tuesday, December 14, 2010

Mam wrażenie, że zamiast zdrowieć, z dnia na dzień mam większy katar i kaszel. Naprawdę -.- Nie podoba mi się to. Nie mogę sobie nawet pośpiewać no! ^^

Dobra. Tak poza tym, to popracowałam dziś nad moją piosenką. Napisałam ją jakiś czas temu. Dziś prawie skończyłam układać linię melodyczną, ale jeszcze sporo zostało do dopracowania... Tak więc, jak wszystko będzie skończone wraz z wyleczeniem mojego gardła, to usłyszcie mój debiutancki hit, haha :D

Napiszę raz jeszcze o tych reklamach z lewej strony mojego bloga. Szczególnie polecam zarejestrowanie się na stronie NETSALES klikając w banner. Zajmie to Wam kilkanaście sekund, a można zarobić trochę kasy :) A dla znudzonych polecam grę Runes of Magic. Resztę reklam również polecam, klikajcie i rejestrujcie się, możecie pomóc, a przy okazji sami możecie na tym zarobić.

Tyle. Bai bai.


愛してる。愛してる。愛してる。あなただけを。

2 comments:

  1. Ooo :) No proszę :) To czekam na efekt końcowy. A o czym będzie piosenka? I w jakim języku? ;) Runes of Magic- to jest jakaś internetowa gra? O czym to jest?

    ReplyDelete
  2. W języku japońskim, dlatego mi jeszcze zejdzie z nią trochę czasu :P I kierowana jest do pewnego pana :)
    A Runes of Magic, to gra internetowa. Dzieje się wszystko w starożytnym świecie magii :)

    ReplyDelete

AddThis