Tuesday, February 22, 2011

Przed chwilą obejrzałam z Ryjkiem bajkę "Księżniczka i żaba". Ale była fajna! Z pozoru zwykła, prosta, ale miała przekaz, który mi się bardzo spodobał... Szczególnie motyw z gwiazdami.

Poza tym, to w sobotę zostałam zmuszona do wyjścia na dyskotekę... Szczerze, to wolałam siedzieć w domu i sprzątać :) Przynajmniej bym coś pożytecznego wtedy robiła. Nie wiem, może po prostu nie pojmuję rozumowania dzisiejszego społeczeństwa, albo się starzeję. W każdym bądź razie sobotnia noc nie należy do najlepszych. Mam nadzieję, że następnym razem będzie lepiej, o ile kiedykolwiek on nastąpi :)

W ogóle, to biorę udział w konkursie i jak wygram, to biorę J. do Paryża, haha :D

A jutro wybieramy się na wieeelkie zakupy! Ahh, kocham to, yaay :D
Teraz, jako pasjonata kulek, lecę pobijać swoje rekordy.

Bai bai.


『愛してる ?』 『うん 愛してる』… 素直に言えたアノ日...

No comments:

Post a Comment

AddThis