Sunday, May 13, 2012

Grzeję się właśnie pod kołdrą i tak troszkę oglądam "Tuż przez tragedią". Dzisiaj pójdę spać wcześniej, bo ostatnio coraz częściej zdarza mi się to robić za późno... A to już nie jest najlepszy system. 

Czy chwaliłam się już, że kupiłam sukienkę dokładnie taką jak chciałam ? :D Jeśli nie, to właśnie teraz to robię. No i nawet buty. Czuję się w nich odrobinę za wysoka, ale i tak na wesele idę sama, więc nie będę miała z tym problemu. Teraz pozostaje mi trochę wszystko ulepszyć, żeby było w 100% zgodne z moimi wymaganiami, haha, dokupić jakieś złotko na ręce i oczywiście torebkę, a co do tego jestem tak samo wybredna, jak i do wyboru ciuchów... Ale jakoś podołam temu wszystkiemu, mam w końcu "aż" tydzień. 
A z racji owego ślubu, na który się wybieram, zrobiliśmy pannie młodej wieczór panieński, który był niespodzianką - pomysł Alla :D Było dużo śmiechu i wiele innych pozytywnych rzeczy. Wstawiam jedno zdjęcie, bo tylko takie mam, w dodatku kradzione z facebook'a :P


W piątek wybrałam się z Allem rowerem odwiedzić naszą Donię :) Spędziłyśmy miło wieczór. Może zobaczymy się ponownie razem na Juwenaliach w Rzeszowie, ale jak na razie wszystko zależy od pogody, która non stop ulega zmianie -.-

Ostatnio czytając pewien artykuł w wiadomościach ogarnęło mnie dziwne uczucie. Wszystko wskazywało w nim na sprawdzenie się mojego snu, który był dla mnie i nie tylko dla mnie po prostu tragedią. Mam tylko nadzieję, że owa rzecz nigdy nie będzie miała miejsca w realnym świecie. Musimy przecież razem z J. zobaczyć stamtąd wschód słońca...

Uciekam. Na koniec sweet zdjęcie z telefonu. Oyasumi.

2 comments:

  1. I love looking at the first photo, it kinda makes me smile, you guys look so happy :) and btw I'm so into Japanese too, I just think their fashion is so great and NOT boring at all.

    ReplyDelete
  2. jak miło, fanka Japonii! Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete

AddThis