Thursday, May 31, 2012

Oatmeal...

Witam wszystkich, dziś w trochę lepszym humorze, niż ostatnio. 
Wczoraj z Ryjkiem pół dnia spędziłyśmy w Rzeszowie, znowu. Błędem było założenie obcasów. Po powrocie do domu spód mojej lewej stopy był cały spuchnięty -.- Tak czy inaczej, jesteśmy dobrej, nawet bardzo dobrej myśli i mam nadzieję, że od prawdopodobnie poniedziałku wiele rzeczy ulegnie zmianie - na lepsze :)
Obecnie patrzę trochę w tv, niedługo będzie CSI, to sobie pooglądam.
Wstawiam zdjęcie mojego dzisiejszego śniadania, pysznej owsianki. Od długiego czasu na moim stole gości właśnie owsianka i nie wyobrażam sobie bez niej poranku, jak i bez kawy :)


my today's breakfast - oatmeal with banana & strawberries & coconut & other...




Moja kolacja była równie pyszna. Pieczone szybkie bułeczki lniane z twarożkiem, awokado, bananem i prażonym sezamem :)



my today's supper - muffins with linseed, cottage cheese with honey & avocado & banana & sesame...




Zaraz chyba pójdę po coś do picia, potem w trakcie serialu pokręcę hula-hopem. Jutro piątek, nie wiem, co będę robić przez weekend... Mam ciekawy pomysł na moje urodziny, ale zobaczę, czy da się coś z tego zrobić. Mam nadzieję :) Tymczasem kończę moim zdjęciem z przedwczoraj.
Bai bai.


my wednesday's outfit

1 comment:

  1. Haha! I'll invite you when you ahve time!! xD I love rice too!!

    Haha! Me too!! What is your favorite groupp from japan?
    Also may i ask when is your birthday?

    And the picture of you is sooo Kawaiii!

    ReplyDelete

AddThis