Sunday, May 27, 2012

Wczorajszy wieczór spędzony z Ryjkami i moją Donią :) Byliśmy na koncercie Perfect, co prawda nie od początku, ale sympatycznie było chociaż trochę postać sobie i popatrzeć. O niebo lepiej by było, gdyby ta noc była cieplejsza, ale dało radę przeżyć.
Właśnie zjadłam galaretkę z małym dodatkiem czekolady i zrobiło mi się niedobrze, ble.

Mam setki myśli w głowie, co chwilę popadam ze skrajności w skrajność. Nie mogę wytrzymać z ludźmi, nie mogę wytrzymać w samotności... Znowu zaczynają się u mnie pojawiać te cholerne stany depresyjne. A wydawało mi się, że już jest i będzie wszystko w porządku. Tymczasem jednak mój stan, szczególnie psychiczny jest na krawędzi. Mam dosyć wszystkich i wszystkiego. Pragnę uciec jak najdalej stąd i po prostu się wykończyć... Naprawdę moje nerwy są już tylko strzępkiem i niedługo coraz ciężej mi będzie wyjść z tego dołka. 

HELP.
Szukam pracy, za granicą najlepiej, sezonowej. Gdzieś, gdzie mogłabym pojechać i nie myśleć o tym wszystkim, zająć się jakąś konkretną rzeczą... Byłabym wdzięczna, gdyby ktoś polecił mi jakiegoś sprawdzonego pracodawcę, bo nie mam ochoty jechać w ciemno i wrócić z niczym. Tak więc, jeśliby się ktoś taki znalazł, to proszę o kontakt :)

Nie wiem, co robić. W trakcie czekania do 21 na mój serial, poumieram sobie troszkę w pokoju.
Bai.

4 comments:

  1. Thank you so much for visiting! Means a lot. :3
    My Twitter page: https://twitter.com/#!/moonhazed

    ReplyDelete
  2. Thank you for liking my blog!
    And i saw your profile and you like singing to! xD
    Maybe someday we can sing together? xD haha! just kidding but nice blog you have ne!

    ReplyDelete
  3. I like lot's of music! But mostly J-Rock, J-pop and K-pop or sometime's american pop! How about you?
    Haha! I like to joke around!
    Yeah let's do a duet! Which song? xD

    ReplyDelete
  4. Haha! Thank you! but well the color actually start to fade away and get into a kind of brown red stuff xP
    Haha! Yeah come to me and i'll make some for you!
    It is rice that have been cocked in 1 hour and you make it abit... umm... bad english i have so it is hard to tell but it is rice!
    Haha! You ahve good eyes! it is pocky! i like it too! i ate it since young and i never get borde of it!
    haha! oke! Hmm... Well... I like to sing everything... But i guess i would like to sing something in japanese ^^

    ReplyDelete

AddThis