Friday, September 24, 2010

Mistrzostwa Polski Wushu.

Witam po długiej nieobecności :) Niestety nie posiadam internetu, stąd te zaległości... 17-19 września 2010 r. odbyły się Mistrzostwa Polski w sztukach walki Wushu, zdobyliśmy bardzo dużo medali, szczególnie złotych, ja się mogę pochwalić jedynie srebrem w kategorii z wachlarzem, ale i tak jestem z siebie dumna. Będę ćwiczyć jeszcze, jeszcze bardziej i na następnych zawodach nie dacie mi rady ;) Jednak najmilszą rzeczą z tego wszystkiego było dla mnie spotkanie się z ludźmi, z którymi nie widziałam się naprawdę długi okres czasu. W tym momencie dziękuję Renia za wspólną kawkę i wiarę we mnie :) Cudownie było znów zobaczyć te twarze, choć niestety nie wszystkie... Mistrzostwa same w sobie były bardzo wyczerpujące, ale daliśmy radę. Jeszcze żyję, choć w pewnym momencie siadłam i czekałam na śmierć. Na szczęście czyjaś obecność podniosła mnie na duchu... Dziękuję.
9 października w Rzeszowie odbędą się Mistrzostwa Podkarpacia. Bardzo chętnie bym pojechała, ale akurat wtedy rozpoczyna mi się pierwszy dzień studiów, na który tak czekałam :) Żałuję, że nie będzie mnie na tych zawodach, ale wiem, że nasza drużyna sobie bardzo dobrze poradzi. Już teraz życzę Wam powodzenia! W każdym bądź razie na Mistrzostwa Warszawy w marcu pewnie się wybiorę :)
Na dziś tyle. Jak będę mieć dostęp do internetu, to się odezwę. Zdjęcia dodam jak je dostanę.
Trzymajcie się ciepło!

No comments:

Post a Comment

AddThis