Saturday, December 03, 2011

静かな夜に

Wszystko w porządku, ale mimo to, czuję się jakoś dziwnie. Jestem jakaś wyczerpana, boli mnie głowa i chyba zaraz pójdę spać... Today kolejna night with Ohno ;> Hmm, może dlatego później mam dość ciekawe sny ? Dzisiejszy sen był... No właśnie - ciekawy i coś znaczył, naprawdę wiele znaczył, ale nie potrafię do końca odpowiedzieć sobie "co". Przy okazji wiem, że coś się dzieje z moimi uczuciami. Jestem nie tylko wyczerpana fizycznie, ale chyba emocjonalnie także. To, co obecnie we mnie siedzi ciężko jest czymkolwiek nazwać. Sama nie wiem czasami, czego chcę, ale wiem, czego mi brakuje. Powinnam w tym znaleźć odpowiedź, lecz ona jest inna, niż myślałam. Szukam jej nawet w snach, a zamiast tego znajduję co raz więcej pytań...

Dokończę pić mleko i romansować z Ohno, pójdę wziąć gorący prysznic, a potem prosto do łóżka...
Na koniec wrzucam dzisiejsze zdjęcie. Oyasumi.

No comments:

Post a Comment

AddThis