Monday, December 26, 2011

Jak Wam mijają święta ? Mi troszkę nudno i ze zbyt dużą ilością jedzenia :o Cieszę się, że wszyscy byli zadowoleni ze swoich prezentów. Ja byłam zaskoczona, kiedy coś dostałam, bo naprawdę się nie spodziewałam. A otrzymałam piękne perełkowe kolczyki i eyeliner w mazaku :) A później jeszcze inne perełki. Wczoraj byłam odwiedzić ciocię, bo akurat przyjechała z rodzinką z Warszawy. Dałam im drobny upominek jeszcze z Japonii. Kajtek się strasznie ucieszył jak mnie zobaczył i nie dawał mi spokoju :) Fajnie, fajnie. A wieczorem obejrzałam jakiś film z rodzicami i napiłam się coś tam z tatą ^^ Poniżej parę zdjęć z wigilii.

Rodzinka w komplecie:

Moja rybka:


Tradycyjnie świąteczna bombka z Ryjkiem:

Poza tym, to organizujemy z Ryjkiem (w sumie to bardziej ona) Sylwester w domu. Dokładną lokalizacją jest mój pokój ^^ No, zobaczymy, co z tego będzie. 
Tymczasem kończę i zabieram się za dalsze pisanie mojej kolejnej już piosenki. Może nareszcie jedną z nich nagram, bo już mam taką możliwość :)
Bai bai.

No comments:

Post a Comment

AddThis