Tuesday, January 18, 2011

I po zjeździe na Uczelni. Obawiałam się, że będzie gorzej, ale było bardzo w porządku :) Za dwa tygodnie zaczynają mi się pierwsze egzaminy... Będzie dobrze!
Przemyślałam niektóre sprawy i mam nadzieję, że pod moją nieobecność również inni je przemyśleli... No, to się okaże. W szkole przynajmniej mogłam odpocząć. Wymagano ode mnie jedynie intelektualnego, umysłowego wysiłku. Nic więcej. Tak więc muszę przyznać, że trochę się tam odprężyłam fizycznie... Haha, jechać do szkoły, żeby odpoczywać... No, ale jak ostatnio nie miałam innego wyjścia. Nie, ja się nie użalam tutaj nad sobą. Ja stwierdzam tylko fakty i zachowanie niektórych ludzi.

Popołudnie uważam jednak za sympatyczne. Nie ma to jak spędzić z Ryjkiem u Sąsiadki 5 godzin *.* O tak, śmiałyśmy się, jadły, piły (herbatkę) i bawiły jak nigdy :) Jutro za to robimy sobie seans filmowy, a co!

Teraz najgorsze, że jest późna godzina, a mi się nie chcę spać. Znowu spędzam moje życie na myśleniu o Tobie, o najbliższej przyszłości... Wnioski ? Bez powietrza już dłużej nie wytrzymam. Wariuję, duszę się.

A teraz jednak pójdę spać. Mam nadzieję, że mi się przyśnisz.


すれ違うだけのシグナル 声が聞きたいけど

No comments:

Post a Comment

AddThis