Tuesday, January 04, 2011

Zaćmienie.

Dzisiaj wstałam wcześnie by móc zobaczyć zaćmienie słońca :) Nie było ono całkowite, bo zakryte było około 80% tarczy słońca. Było piękne... Zrobiłam parę zdjęć, które do niczego się nie nadają. Mimo wszystko i tak je tutaj postanowiłam wstawić. Proszę:





Poza tym, to piję herbatę i zastanawiam się nad paroma rzeczami słuchając TOKIO. Już sama nie wiem... Chyba warto spróbować, prawda ? Być może mój wysiłek pójdzie na marne, być może nic z tego, ale to się dopiero okaże. Tylko... Jak to zrobić ?
Dobrze, kończę na chwilę obecną i zmykam robić obiad dla wygłodniałej reszty rodziny :D

Bai bai.

1 comment:

  1. A co dzisiaj masz w planach przygotować na obiad? :)
    Ja miałam okazję obejrzeć zaćmienie..przez chmury. Sama się z mamą zdziwiłyśmy, że widać :) Tak to można było przez dyskietkę obejrzeć zaćmienie- tak mój chłopak na uczelni oglądał i podobno robiło wrażenie.
    Oj bardzo się udał sylwester :) Witam w Nowym roku i tobie również życzę wszystkiego dobrego! :) :*

    ReplyDelete

AddThis