Thursday, January 20, 2011

Over Load.

Staram się uczyć na egzaminy, ale marnie mi to idzie :( Jest tego stanowczo za dużo. Dobrze, że się zapisałam na termin zerowy, uff... Ale i tak dam radę. Mam aż tydzień czasu na to.
Przy okazji odebrałam właśnie wyniki sesji z OWI... Aaaaa, mam 4, jestem szczęśliwa. Happiness! :)

Wczoraj byłam z Ryjkiem i Sąsiadką na małych zakupach :) Oj, dawno nie byłam tak bardzo zadowolona z tego, co kupiłam. A zakupiłam sobie czarne spodnie w białe paski, ciepłe białe rajtuzy, łososiową bluzkę i czarną kamizelkę. Ogólnie jestem zadowolona. A Ryjek z Sąsiadką zrobiły prawie takie same zakupy, haha.

Poza tym, to niedawno zjadłyśmy z Ryjkiem pyszną kolację, którą przyrządziłam ja :) A mianowicie ryż z kiwi i serem. Po prostu mniammmmm! Jak ktoś lubi eksperymentować, a także jeśli ktoś lubi ciekawe smaki, to gorąco polecam. Przepis jest prosty. Wystarczy pokroić w plasterki żółty ser, a następnie w paski, dodać do tego ugotowany ryż i wymieszać. Kiwi obrać, pokroić w talarki, a potem w paski i dodać do ryżu. Gotowe! Przepis nie jest skomplikowany, ale za to danie jest przepyszne :) Jutro na śniadanie i na kolację też coś ciekawego muszę wymyślić.

Ok. Na koniec moje zdjęcie :P 
Bai bai.

No comments:

Post a Comment

AddThis