Sunday, January 02, 2011

New Year 2010/2011

Nowy Rok spędziłam w gronie przyjaciół, znajomych. Dziękuję wszystkim za cudowną zabawę :*

Ten rok 2011 będzie dla mnie (nas) pod wieloma względami przełomowy. Wydarzy się wiele wspaniałych rzeczy, chwil, na które z niecierpliwością czekam. Wiem i czuję, że to będzie najlepszy rok. Jestem wdzięczna za poprzedni rok 2010, bo choć mimo kilku przykrych spraw nauczył mnie wielu rzeczy. W ten rok wkraczam z nową, lepszą energią i obiecuję, że się nie poddam, dopóki nie osiągnę swoich marzeń, celów.
Wam życzę przede wszystkim spełnienia marzeń - dążcie do nich wytrwale i nigdy się nie poddawajcie :)

Napisałam wczoraj swoją "małą" listę postanowień oraz rzeczy, których mam zamiar się kurczowo trzymać. Wierzę mocno w to, że mi się uda.

Na koniec dodam parę zdjęć z noworocznej imprezy :)

My wszyscy

Moja Donia :*

Ryjuś :* (nie bądź zła o to zdjęcie:)

Sąsiadeczka :* (która zjawiła się pod sam koniec imprezy)


みんなさん, 明けましておめでとうございます!

1 comment:

  1. Życzę powodzenia w realizacji postanowień! :) Na pewno się spełnią :)

    ReplyDelete

AddThis