Wednesday, June 01, 2011

Długo nie pisałam, jak na mnie. Miałam mało czasu, brak weny i problem z blogiem -.-
Na weekendzie miałam zjazd w szkole. Przeraża mnie myśl, że za niecały miesiąc mam sesję *.* Muszę dać radę. Tak, jak to zrobiłam za pierwszym razem. Przy okazji miałam dość dziwne, a raczej bardzo dziwne zdarzenie z krukiem. I to też mnie nieco przeraża. Jednak nie będę układać złych scenariuszy, bo jedyne, jakie mogę ułożyć, to te przepełnione szczęściem, o :)
W sobotę próbował mnie poderwać jakiś gość najpierw pytając o jakąś dziwną nazwę ulicy, a chwilę potem słodząc mi i zapraszając na kawę, hehe. MOŻE, gdyby moje serce nie było zajęte przez Jedną osobę, to bym poszła, ale tak, to sobie podarowałam. Nie potrafię myśleć o kimś innym :)

Szczerze, to nie wiem, co chciałam więcej napisać...
Bai bai.



想いが欠けて消えそうなら あの星屑集めて君に届けてみせるから
待ってて
.

No comments:

Post a Comment

AddThis