Monday, June 11, 2012

~

Hey. Wczorajszy wieczór szybko mi minął i nawet zapomniałam naskrobać coś tutaj, dlatego robię to dziś. A co do wczorajszego wieczoru jeszcze, to wraz z Ryjkami graliśmy w Age of Empires III na multiplayerze. Toczyliśmy ostre walki między Japończykami a Aztekami ^^ No dobra, a teraz coś o jedzeniu, czyli o mojej owsiance, naprawdę pysznej z kaszą manną, jogurtem naturalnym, gruszką ugotowaną z miodem i prażonym sezamem. Niebo!


oatmeal with semolina & plain yoghurt & cooked pear with honey & roasted sesame...




Byłam ostatnio z Sąsiadką popstrykać parę zdjęć, a dziś pogoda nie dopisała nawet na spacer, gdyż prawie cały czas padało... Poza tym, to nie wiem, co ze sobą zrobić. Próbuję znów uwierzyć, ale bez skutku. Nie mam siły, nie potrafię, bo zbyt wiele razy się zawiodłam i chyba po prostu wolę uciekać i unikać kolejnych rozczarować...




どれだけの時間が過ぎたんだろう。いつまでも大事な人。。。
この声が届きますように。。。約束なんていらないから、笑い合おう。

No comments:

Post a Comment

AddThis