Monday, June 18, 2012

夕焼け

Hello. Dzisiejszy poranek rozpoczęłam od kawy, a potem pysznej kokosowej owsianki z truskawkami i musem bananowym :)


today's breakfast - coconut oatmeal with strawberries & banana mousse...



Popołudnie spędziłam z Allem :) Najpierw chwila relaksu nad wodą, pyszna kawa, a później praktycznie cały czas byłyśmy w ruchu, jeżdżąc na rowerach. Trochę tu, trochę tam... Zrobiłyśmy sporo kilometrów. Jednak chyba jeszcze więcej to napstrykałyśmy zdjęć. W rezultacie wyszło ich ponad 200. Thank You for today :*
Próbuję się zebrać, żeby iść spać, ale tak dobrze mi się słucha muzyki, że nie mam ochoty się ruszać... No ale jak trzeba, to trzeba. Planuję rano iść pobiegać, więc przydałoby mi się trochę wyspać, żeby nie opaść zbyt szybko z sił ^^ Zwykle biegałam wieczorem, ale myślę, że czas się przestawić. Tym bardziej, że właśnie wieczorem mam zazwyczaj inne zajęcia. No nic... W takim razie zostawiam Was z moim dzisiejszym zdjęciem. 
Dobranoc.

No comments:

Post a Comment

AddThis