Saturday, June 09, 2012

yummy oatmeals

Cześć. Nadrabiam właśnie moją zaległość i dodaję moją wczorajszą owsiankę, bardzo dobrą oczywiście. A była to owsianka z kaszą manną, z awokado, z kiwi, z makiem, granolą i powidłem śliwkowym :)

yesterday's breakfast - oatmeal with semolina & avocado & kiwi & poppy seeds & granola & plum jam...




A co dziś ? Nic nowego w sumie. Miałam nie dawać się wciągać w panującą dookoła atmosferę euro, ale nie udało mi się to tak do końca i wieczorem obejrzałam sobie mecz. W pokoju obok Ryjki miały swoją strefę kibica ^^ Jutro, jak będzie dopisywać pogoda, to wybiorę się z mamą na zakupy i może w końcu kupię jakieś buty. Zaraz zmykam spać, ale na koniec moja dzisiejsza owsianka z jagodami (które sama sobie nazbierałam), granolą, jogurtem naturalnym i miodem.


today's breakfast - oatmeal with blueberries & granola & plain yoghurt & honey...




Oyasumi.

No comments:

Post a Comment

AddThis