Sunday, June 10, 2012

Hey hey. Spędzam kolejne godziny z wciąż nieustającymi myślami i bólem... Nawet nie potrafię bez łez powiedzieć, że i dlaczego nie mogę spojrzeć w lustro. Wybaczcie. Zaczęłam post niezbyt zachęcająco. 
Umilam w takim razie dzisiejszą notkę pyszną owsianką...


today's breakfast - coconut oatmeal with mandarins & banana & plain yoghurt & granola...




Byłam poza tym dziś na małych zakupach i wróciłam z nową bluzką, pięknymi bucikami i kremem do twarzy z Ziaji. Ogólnie jestem z tych rzeczy zadowolona :) Po powrocie do domu upiekłam ciasto z rabarbarem i muszę przyznać, że wyszło pysznie. 

Tymczasem uciekam. Może spać, może nie wiem już sama co.
Dobranoc.

3 comments:

  1. Ale smakowicie wygląda! *o* Aż się głodna zrobiłam.

    ReplyDelete
  2. nice blog,Would you like to follow each other?
    xoxo
    Faby

    ReplyDelete

AddThis