Monday, June 04, 2012

Smutno, ponuro. Na dzień dobry w przeczytałam coś, co tylko pogorszyło troszkę mój obecny stan. Ale trzymam się. Nie chcę myśleć o tym, co złe. Nie chcę wierzyć w rzeczy, które mogą okazać się nieprawdziwe, a tylko sprawiają przykrość. Poprawiłam sobie nieco humor poranną owsianką z budyniem śmietankowym, suszonym śliwkami, rodzynkami, awokado, pestkami dyni i powidłem śliwkowym...


today's breakfast - oatmeal with creamy pudding & dried plums & raisins & avocado & pumpkin seeds & plum jam...




Stwierdzam, że ostatnio nie czuję się zbyt komfortowo, dlatego postanowiłam oczyścić trochę swój organizm. Od jutra przez jakiś czas na moim stole będzie gościć tylko jogurt naturalny, który na szczęście uwielbiam :) Ciężko będzie mi się rozstać z poranną owsianką, ale taki odwyk dobrze mi zrobi. Już kiedyś robiłam sobie taką "głodówkę", o ile to tak można nazwać i przyznaję, że czułam się świetnie. Mam ochotę i chcę znów się poczuć lepiej, tak więc to bardzo dobry pomysł. Niestety z tego powodu nie będę dodawać zdjęć moich śniadań, ale może, jeśli Ryjek się skusi, to będę jej coś przygotowywać smacznego :)

Tymczasem oyasumi.

2 comments:

  1. The oatmeal looks so healthy and delicious! Just found your blog, it's great =) That's so cool that you practice Wushu!

    xoxo,
    Suzie Q
    www.StyleCueBySuzieQ.com

    ReplyDelete
  2. Then come to me this summer XD
    oh! I Do like The GazettE, Alice nine, SuG, Vivid, Nightmare, An cafe and much more! xD
    Sometime's i listening to Kat-Tun too ^^

    Woow~~! 24 june? it is soon! and actually 10 day's after my last year in sixth grade!

    Haha! Do you want to join me and my mom then? It is borgin to eat just the two of us! So come join us! xD
    Haha! Yeah but your breakfast look sooo Oishiiiiii~~!

    Hehe ^^" I don't know either why the picture is small... But next time i'll upload and make it bigger!! But soon i'll dye it brwon because my mom think i shoul get more like an "Asian" colour so it fit me xD

    And you know what? Yesterday i ate 7 pair of pizza from pizza hut with my class! My teacher ate 19!!

    ReplyDelete

AddThis